Tak kolik?
Jak jsme se zmínili již v předchozích článcích cena benzínu a nafty neúměrně roste. Jediná možnost jak opravdu začít šetřit a neřešit výdaje za ujeté kilometry je přestavba auta na plyn. Ale kolik taková přestavba stojí?
Mohlo by se zdát, že ceny přestaveb v čase vůbec neklesají. Ale když se před patnácti lety začali přestavovat felicie na plyn, ceny startovali na pětadvaceti tisících. Dnes stojí čtyřválcový motor se vstřikováním totéž. Jenže za to dostanete mnohem sofistikovanější systém a hlavně na víceválcových motorech lze pokles ceny v čase vysledovat. Šestiválce přestavíte do třiceti tisíc a osmiválce o pár tisíc více. Jenže před deseti lety by to vylo ještě o patnáct tisíc více.
Musíte se hlavně dívat na kvalitu a dodané komponenty, aby nebyla nízká cena vykoupena repasovanými součástkami již použitých v jiné skládačce. A co vstřikovače?
U nás dostanete záruku na nové díly a prvních 100.000 ujetých kilometrů.