Co se týká počáteční investice, tak ta je kompenzována nižšími provozními náklady na provoz vozidla, kdy z pravidla po najetí cca 25 000 km bývá tato investice zcela kompenzována nižšími náklady z provozu vozidla.
Jak je mezi nevýhodami dále uvedeno, zvýšená spotřeba v průměru o 10% v konečném hledisku nevýhodou není, protože toto zvýšení je kompenzováno.
Snížení výkonu velice záleží na typu montovaného zařízení. Dokonce u některých přestaveb na LPG naopak dokážeme výkon motoru navýšit.
Každoroční revize LPG jsou opravdu zapotřebí, nicméně se nejedná o nikterak vysoké sumy, které bývají spojovány s pravidelnou údržbou vozidel. Částky za revizi plynového zařízení se pohybují v rámci stokorun.
Zmenšení zavazadlového prostoru je možné řešit využitím toroidním typem nádrže nebo umístěním nádrže LPG do prostoru rezervy vozidla, kdy rezerva při současné legislativě není povinna a ve vozidle stačí pouze lepící souprava.
Životnost nádrže je skutečně 10 let a její životnost je stanovena vyhláškou od data výroby.
Vjezd do některých podzemních garáží je nadále někde zakázán kvůli nedostatečné vzduchotechnice, nicméně situace se rok od roku lepši a většina podzemních garáži by měla být pro vozidla s LPG dostupná.